مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-01بين الملل

جنجال بر سر اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین 


پانصد و هفتاد و پنج روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: پانصد و هفتاد و پنج روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

جنجال بر سر اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین  در شرایطی که اظهارات وزیر دفاع انگلیس درباره احتمال اعزام نیروی نظامی به اوکراین خبرساز شده است، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور برنامه ای برای اعزام نیروی نظامی ندارد.

  منابع رسانه ای در انگلیس شامل ایندیپندنت و روزنامه میرُر ، روز یکشنبه (امروز) خبر دادند که نخست وزیر این کشور، هر گونه برنامه لندن برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین را تکذیب کرد.

  طبق گزارش ها، ریشی سوناک انتشار گزارش ها درباره سخنان گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس مبنی بر تدارک لندن برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین را، اشتباه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بر سر اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین 

جنجال بر سر اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین